Extension

Lollo med fotenLillasyster vann tävlingen på extension med 2399 röster, och nu ska jag vara med i tävlingen! Lätt min enda chans att få ha långt hår igen, jag är en sån som sparar och sparar men som aldrig får längre hår än vad jag har nu. Så knata in på sidan och rösta på Sara. Flickvännen är hemma med en stor bandageklump på foten, jag bar in den tunga TV:n i sovrummet och hon hoppade runt på sitt ena ben och såg nervös ut över att den skulle dimpa i golvet. Men jag är starkare än vad jag ser ut ;)

Påsk middag hemma hos föräldrarna idag, fullt bord och jag tycker om när vi skattar tillsammans. 

Lovade flickvännen en middag på Simon & Victor bara hon drar in röster så jag vinner tävlingen, haha. Hoppas hon har förstått att det blir något billigt ;P nädå jag skojar, hon är värd det bästa och det godaste. Fast...såklart får det inte bli för gott rara du då har jag inte råd. 

Springer skyttetrafik mellan dator och bruden, datorn och frukosten som ska plockas undan, duschen och sängen. Känner mig som en mamma med 20 barn. Stressad och får panik om jag inte sitter här, jag vill ju så gärna vinna!! jag blir verkligen galen om jag inte gör det. Och det går mig på nerverna jag gav systrarna värsta utskällningen när dom satt i min säng i går kväll och flamsade öronen av sig, jag skrek och jagade dom ut ur lägenheten med en kudde.

Nu Towa vet jag att du skrattar när du blir rädd och nervös

Lyssnar på musik från kenya, jag förstår inte texterna alls men musiken är skön. Såklart för att jag förknippar den med kenya. Och där trivdes jag. Men hemma här hos dig är alltid bäst.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0