Naken och påskgodis

Jag lämnade in målningar till en utställning, en jurybedömd. Jag kom med – tre utav dom får nu hänga på vägg för beskådning på Jamtli. Jäkligt kul måste jag säga men det var inge vidare att få sälja, känns sorligt att aldrig mer få se den….
Och kanske tog jag för lite betalat!?

För visst är det svårt att sätta pris på sådant, vad kostar mina tankar och mina känslor. För dyrt då vill ingen köpa, för billigt – ja då kan jag lika gärna skänka bort målningarna.


70535-1

Min tjej sågades i foten på operationsbord idag 07.15, längtar efter din mysiga rumpa Lollo, jag tog härliga ”naken” foton till dig idag med meningen jag älskar dig skrivet över tuttarna. Tur du inte läser detta då hade överraskningen varit förstörd. Du skulle ha sett mig sittandes på pallen i fotoautomaten, naken på överkroppen och fnissig över min roliga ide.  


Jag kan visst ta hand om dig ska du veta. Och jag hatar att höra skämt om att jag inte kan.

Min syster vinner nog extensions, och jag har hjälp henne! ;) och fick 50 kr som tack. MOHAHA, är det inte löjligt så säg, jag behöver inte pengar som tack Towa, men....jag är fattig så jag tar dom. tack.

Jag fick påskgodis i ett ägg, men kolan tog slut och jag vet inte hur.



Kommentarer
Postat av: Liv

Vacker tavla! Inte illa.

2006-04-13 @ 20:21:14
URL: http://supergirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0