Nudlar till frukost

Fick tidningen kom ut för någon vecka sedan, den damp ner i brevinkastet. Jag och Lollo blev medlem i RFSL för att komma in gratis på Open Mind fest på Huset, eller var det för nått på Pride!? Äsch, inte vet jag. Det var ingen hitt tycker jag, och tydligen blir det en gång till. Jag känner mig inte hemma på sådana ställen känner mig väl inte speciellt hemma någonstans. tulpaner

Hm, jag har lite problem med att jag är svartsjuk. Jag är svartsjuk i hemlighet. Jag är dryg och skojar om min tjej och hennes ex – roliga skoj faktiskt i mitt huvud men jag vet att hon inte uppskattar dom. Och jag försöker verkligen sluta. Men kanske måste jag skoja för att inte tycka det är ännu mer jobbigt och drunkna i alla tankar jag har. Jag vet att jag är en djävla tönt! Jag borde tycka om tanken att ni nu kan bete er med varandra liksom. Men jag är nog bara lite rädd innerst inne att förlora dig till någon du faktiskt tyckte väldigt mycket om och fortfarande tycker om.

Jag vill inte vara en sådan som förbjuder och tramsar på. Men ibland önskar jag att det ni har bara kunde rinna ut i sanden och bli svårt att ta upp igen, men samtidigt vill jag allt som är bra för dig. Och det är bara innerst inne som jag inte vill att ni träffas. För när jag tänker tanken på riktigt så tycker jag att jag är orättvis mot er.

Behöver lite roliga tipps på WorkShop´s som ska gå ut på att förstå och se färg. En grej till skolan, jag gruvar mig lite men bara jag får till nått bra så blir det kalas.

Jag trodde jag hade tappat bort er, jag har undrat hur ni har det och jag saknar några - vill veta hur ni mår. Nu med lite distans så kan jag tycka dom dagarna kvällarna nätterna var väldigt underhållande, men skönt att det fanns ett slut på det med.   



Du är bra, och jag är glad som har dig. Vi är inte osams.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0