6 Månader Förlåvad

6 månader förlovad med Lollo i söndags. Bugar, bockar, kramas och tackar för den fina middagen och presenten. Återigen glömde jag bort datumet 13.e, återigen får jag dåligt samvete för att jag har uselt minne. Kanske valde jag helt fel datum när jag köpte ringar, eller så är det bara så att jag är värdelös på att fira – en hopplös oromantisk jäkel. Menar inte att göra dig lessen eller besviken, nu vet jag inte om du blev det, men så är det inte i alla fall.

Idag har jag sprungit med syster och Oscar, skönt att röra benen även fast rumpan dallrar så irritersamt för varje kliv jag tar. Men jag har snygga skor sa lollo en gång, får vara nöjd över det och faktumet att jag sprang längre än vad jag trodde jag skulle orka.
Hade ingen aning om att det faktiskt finns ett djur som heter Sjöko.






Kommentarer
Postat av: Imresophia

Keep up the good work.

2009-05-07 @ 09:59:57
URL: http://imresophia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0