Ha ej en sax i örat

Pride 
Ja nu är vi hemma från sthlm måste säga att denna Pride var hundra gånger bättre än förra årets, visst vi gjorde samma saker, bodde på samma ställe och åt ungefär samma mat men vi var sams denna gång. Paraden var färgglad och häftig. Vi är nog rätt överens om att det gick mer pengar än det borde. Pride park var en liten besvikelse och tjejfesten som jag hade tänkt mig – ett hus fullt av tjejer kan väl vara kul om man vill ragga. Men ett hus fullt av tjejer + en lollo blir mer ett hus fullt med glo objekt för henne ;) Nejdå men ingen höjdare var det i alla fall. Så nästa år åker vi på Pride utan park och tjejfest och ägnar tiden åt shopping, tantolunden och kulturhusets matsedel.

    


 

Köpt nya skor har jag minsann gjort och det var verkligen på tiden!
  



Slutar jobbet på fredag, några dagar tidigare än det var tänkt enda anledningen till att jag har stått ut är lollo. Ett kul jobb verkligen men jag klickar inte med människorna där, trodde föst att jag gjorde det men tydligen inte. Idag ska jag städa. I morse vaknade jag med Wilmer och Lollo på min halva av sängen, klibbiga av värmen och trötta. Ni är fina. Wilmer grät när jag lämnade honom på dagis jag fick ta till alla tänkbara knep för att göra honom glad men ingen fungerade, sagan om att man inte får ha en sax i örat och sagan om när lollo fångade en kattunge på gården var inte till någon hjälp. Tillslut skulle det byggas garage till polisbilen och det verkade funka och jag smet ut genom dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0