Natt i Husås


Du är vacker och jag saknar din varma kropp mot min. kvällar och nätter är inte till för att vara ensamma på, jag trivs inte själv när det är mörkt ute och bara  TV.n hörs. Jag tänker på dina mörka ögon som är svarta när ljuset slocknat och ditt hår som kittlar mig på kinden. Jag tänker på tidiga mornar när vi vaknar brett isär men somnar om tätt intill. Det är mest bara svettigt varmt mellan oss nu och då längtar jag till vinter och kyla så du kan värma mina fötter och stryka mig på kinden. Jag älskar ditt sätt att ta platts i sängen du finns och känns och märks, jag älskar dina smekningar och dina fingriga fingrar.


Ikväll åkte vi jeepen och gick över stock och sten för att hitta hjortron, pappa först med långa stadiga steg jag efter hoppandes över vattenhål och gyttjepölar över träsket och mamma sist stirrandes i backen efter bär. Och yes vi hittade en hel radda av dom så i morgon ska vi plocka oss trötta. Skönt att vara i Husås en helg det blir en helt annan sak att vara här utan resten av gänget den enda som saknas är Lollo. Det är lugnt och skönt och jag kan tänka, jag bakade kladdkaka och gjorde citrongryta till mig och mamma. Pälsen på Tula är på väg tillbaka och hon ser inte lika naken ut längre, hon är dock fortfarande lika osocial som alltid.  

Slutade jobbet idag med en riktig storskrubbning av duschrummet, rätt kul faktiskt med storstädningar för då blir skillnaden före och efter så påtaglig. Mamma ringde Towa idag jag han aldrig prata men jag hörde att du hade det bra min vän. Tål att sägas igen med tanke på det som hänt – Ta det lugnt.  


Har planerat bilsemester för mig och älsklingen idag, vi tar och far till havet! Sover i bilen och stannar där vi vill, det tycker jag låter toppen. Att hon till och med gick med på att ta med ett tält var ju ett mirakel.
Vi ses på söndag min allra bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Natalie Portman

It is the coolest site,keep so!

2008-01-16 @ 03:06:20
URL: http://about-natalie-portman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0