Turkiet

   
  


Åh gud vad underbart skönt, jag och Lollo åker till Turkiet en vecka den 24.e augusti. Och jag bara längtar efter sand vatten och sol, ska bli super härligt. Solen skiner här idag, jag vaknade som vanligt av att emma ringde ? Oj sover du? ? mmm. Jag är klar med teckningarna på djuren jag skulle göra, resultatet kan ses ovan.

 

Snart är det basår som gäller och jag har funderingar på att skippa matten och bara plugga Kemi A och Biologi A/B. Jag kanske hinner ändra mig igen innan 4.e september, men just nu känns det så. Då får jag behörighet till etologi - djurskyddsprogrammet och djursjukvårdsprogrammet. Var på Simon och Victor igår med gänget och käkade underbar vegetariskt grillspett, jösses vad pengar det gick för jag åt dubbla efterrätter. Sedan var det bio, en märklig skräckfilm som fick oss att hoppa till rejält i biostolarna, haha ? kul!!!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har talang!

2008-10-03 @ 00:13:55
URL: http://jjjt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0