Galenskaparna - Galetroligt

Så då var julen överstökad, lillkillen drunknade i julklappar, mamma stressade sig genom julmaten till risalamaltan och lyckades i stort sett missa julklappsöppningen som slutade med papperskaos - men så fick hon ju en ipod. Der är liksom mamma som gör julen, du är så fin och bra ska du veta! Jag misstänker att åtminstone en utav våra två tomtar var full.

Jag sov bort juldagen känner jag nu, skulle lätt kunna sova lite till och lite till men jag kanske måste hejda mig så jag kan sova inatt. Tack vare pärlpysslet har jag lyckats vända på dygnet – åt fel håll såklart. Men nu är plotter pärlorna bortstädade från bordet.  

Mitt huvud känns som sirap idag.


Finns inget som är så sjukt roligt som galenskaparna, så behöver du muntras upp ta en titt.

Kommentarer
Postat av: emma

ja du det var kaows här också och det tjuv tomtas och det äts som om man aldrig sett mat förr...och tja jag vet inte allt, härligt att julfesten blev en del med dig med.

2006-12-26 @ 00:08:01
Postat av: Mamma

Du e söt du Sara, det är inte jag som gör julen utan ni förstår du väl. utan er vore ju julen ingenting. Älskar dig! Kram

2006-12-26 @ 22:00:08
Postat av: Anonym

En dag - någonstans i Thailand får du inte glömma vems du är.

Precis som jag alltid kommer att minnas, vem jag håller kär.

Det kanske inte slår gnistor om oss.

Men det vi har brinner inte upp lika fort som ett tomtebloss.

Det är trist att du ska resa och vara borta ifrån mig.

Men har ett armband runt min handled, som jag fått av dig.

2006-12-27 @ 18:36:03
Postat av: kotte

bananflugor?! :P tre tuffa brudar var det faktiskt. Gott nytt år!

2006-12-29 @ 22:17:32
Postat av: mamma

Gott nytt år vännen! Hoppas att kvällen blir skojig. Älskar dig! KRAMAR

2006-12-31 @ 16:49:27
Postat av: Towa

Trist att du skriver så sällan, trist att man ser dig så sällan. Kram

2007-01-02 @ 11:00:17
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Lena

Men du!....galenskaparna!!....gå in på youtube och så söker du på "mor i skutan"
Det är ju faan den roligaste sketchen jag vet=)

2007-01-12 @ 12:01:23
URL: http://elnerud.blogg.se
Postat av: Henrikgunhild

really good site!!

2008-09-30 @ 11:17:34
URL: http://henrikgunhild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0