jössesjösses

Snart 1.a advent, jösses vad fort det går. Märklighet men så säger man varje år så man tycker att man borde vara förberedd på att det brukar vara så, samma sak gäller den första snön i södra Sverige (snöstormen) det blir samma kaos år ut och år in. Varför upprepar vi oss.


Idag har jag ont i bihålorna och lollo spelar match, ikväll knatar vi iväg på indisk restaurang. Det känns lite sorgligt att jag drar i morgon, men samtidigt känns det spännande att åka bort och se någonting annat en stund, jag kommer tillbaka lagom till thailand resan, lita på det. Och då ska jag ha pengar så jag kan hänka på.  


Sitter och kollar på tv, dom bygger och bygger. Jag drack en näringsdryck och hoppade över lunchen, dricker te för att bli frisk i halsen. Jag känner mig lite sluskig idag måste kanske ta att göra någonting åt det. Försökte hitta min nya jacka på zara´s hemsida, men icke. Den är fin i alla fall jag tror jag vänjer mig vid att jag ser så kvinnlig ut i den, jag är inte van. Men jag kanske måste börja ta min ålder på allvar och inse att jag snart är 25 och inte 18 längre.


Kommentarer
Postat av: Blubb

Thailand here we com...ok, om ett tag iaf! Vi ska rocka...dyka...äta...sola...uppleva...
You make my heart beat!

2006-12-02 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0