Omega 3

Idag har vi haft genomgång på genomgång :) först på ström och telefoni sedan när vi efter några möten kom fram till att vi ska sälja omega – 3 så var det genomgång på det. Men det blir toppen, så måste jag tänka om jag ska palla att bo här. Jag måste tänka pengar, men hur långt kan man tänka så? Kanske ska gå kurs hos Lollo.


Kan man sälja omega – 3 när man är vegetarian. Pressad fisk. Kan man? Såklart man kan, men är det rätt och riktigt, jag känner mig kluven. Visst jag behöver pengarna, men samvetet då.


I morgon ska vi alltså börja sälja, jag ska lägga på mig mitt charmigaste leende, borsta håret och sätta på mig snygga kläder och sälja som bara den. För jag kan om jag vill det vet jag.


Hur går det där hemma? Det har varit krångel med min telefon har jag märkt mitt nya nummer är 0047 - 46809302. Så skicka sms tack, men förvänta dig inget svar. Mohaha. Nädå, men jag vet ej hur mycket pengar jag har kvar på telefonen.


Kommentarer
Postat av: Towa

Tack och lov att bloggen finns, har som erfarenhet av sist du var borta att man inte fick prata med dig så mycket. Har ni bredband så du kan sitta online mycket? kan du se filmer på din dator sara? kram

2006-12-06 @ 11:30:58
URL: http://nogg.se/towa
Postat av: mamma

Hej!
Härligt att bli lite uppdaterad genom din blogg, nu kan man ju i alla fall hålla kontakten med er. Du kommer att sälja som bara sjutton, synd bara att ni inte har videotelefoner så skulle du charma alla som såg ditt söta leende. Har ni internet där ni bor? Älskar dig.
KRAMAR

2006-12-06 @ 12:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0