Utan dig men inte alltid

Jul jul strålande jul….ja jösses vad det strålar ur ögonen på dom jag möter, och jösses vad det knastrar och gnisslar under mina fötter när jag går i snön som inte kommit ännu. Mina vinter rosiga små ansiktssidor (kinder) glöder av förväntan och jag bara längtar efter tomten.

Nej, jag försöker bara vara rolig.


Har kommit ur kurs och skulle behöva lite pyssel tips, har man inte pengar att shoppa julklappar för får man vara kreativ som mamma säger. Eller så lyssnar vi på Isabells mamma som säger att man inte alltid kan vara smal…eh, nä. Vi lyssnar på min mamma.



En dag – någonstans i Thailand får du inte glömma vems du är.  

Precis som jag alltid kommer att minnas, vem jag håller kär.   

Det kanske inte slår gnistor om oss.

Men det vi har brinner inte upp lika fort som ett tomtebloss.

Det är trist att du ska resa och vara borta ifrån mig.

Men har ett armband runt min handled, som jag fått av dig.



Kommentarer
Postat av: Din

Jag ska aldrig glömma
Aldrig sluta drömma
Om ett liv med dig
du hand i hand med mig
En dag dag ska vi resa jorden runt
Äventyra och prata strunt
Dyka i Australiens rev
tills vi e mätt och vill ha mer
Du min älskling sötaste är
Dig kommer jag alltid hålla kär

/Din Lollo

2006-12-18 @ 00:50:36
Postat av: Towa

ni är för söta, är jag söt? Nej förmodlingen inte =(

2006-12-18 @ 11:37:24
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Towa

såg du mammas och pappas hus i bloggen då? ;) vet du, idag svarade jag på johns mammas brev och skrev ett långt ett och skickade med lite kort =)

2006-12-18 @ 14:51:47
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: emma

Hej gumman du är skön du!!! jag lyssnar mycket hällre på din mamma med.
Du symtomerna det syfftade nog ganska mycket på mig och det flesta så du kan vara lungn du är inte ensam om det..vill att du ska komma hem nu är så tomt så det ekar efter mina andetag nästan.../kram

2006-12-18 @ 14:52:08
Postat av: Emmi

Jag tycker också att vi ska lyssna på din mamma! Jag virkar mössor och blommor.. Gör armband och annat av pärlor och band. och Din kreativitet tror jag inte att det är nått fel på! :)

Kram!

2006-12-18 @ 18:00:35
URL: http://emilieto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0