Colour of love

”I viss sorts kärlek vinner liksom inte den som älskar mest, utan den som har mest att erbjuda” Skriver Anna Jörgensdotter i en gammal ELLE Interiör krönika. I just detta fall handlade det om ett lyckat hus köp där hon var rädd att hennes kärlek till detta hus skulle berövas och att någon med mycket pengar skulle få det istället. Jag är nog beredd att hålla med henne om att pengar kan ställa till det både positivt och negativt, återigen verkar det som om jag befinner mig i ett pengaträsk utan pengar. Simmar omkring så gott det går och har nog snart tagit mig vatten över huvudet med mina små, pytte små lån från den ene från den andre. Snart är väl summan så hög så jag drunknar. Varför gör jag så…


 

Yran har börjat och i morgon delar vi ut kondomer i badhusparken, så välkommen till RFSL tältet och hämta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0