Famlande ramlande ångande lokomotiv


Var inte rädd för motgångar min vän,
kom ihåg att det är i motvind som en drake stiger
och att lyckans fjäril sätter sig på den axel som har tid att vänta.
 


 

  

 

Igår var det G III och jag trivs oftast väldigt bra där, sköna människor och skön stämning som inte kräver så mycket utav mig. Utanför porten stötte jag och Nathalie ihop med en vilsen kattmamma och tre ungar, hon var inte alls så sugen på att bli klappad och ungarna kröp under huset på gården. Ringde kattklubben Jämtkatten och nu får jag ut och mata henne två gånger om dagen och försöka bli hennes vän så vi kan hjälpa dom.


Det duger ingenting till att klaga över hur man har det, eller att ens tänka att det inte är som det ska eller borde vara. I slutändan är det ändå bara jag som kan göra någonting åt det, men svårt att göra någonting åt när man vet vad man borde göra men inte hur man ska göra det. Mamma läste någonstans att Colombia är det näst lyckligaste landet i världen. Kul.

Människor är inget annat än apor 



Jag tycker om när du tar på mig, jag tycker om när jag ser dig vid min sida. Jag tycker om när du tar på mig, tycker om dina fingrar mot min panna.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0