Grattis

GRATTIS allra finaste underbaraste lollo!!!

Surt jag inte fick vakna med henne idag bara, somnade själv dessutom. Skittråkigt och jätteläskigt, du och din tårta på sängen i Brunflo. Om man har tappat bort sig själv hur ska man bära sig åt för att hitta tillbaka? Ingenting känns som jag längre, inte min frisyr, inte mina kläder, inte mitt sätt att bete mig, inte mina tankar och inte det jag säger. Spelar ingen roll om jag så bara ska dra på mig ett par jeans och en tråkig tröja så måste jag stå 20 min framför spegeln, och tillslut slutar det ändå alltid med att jag suckar och önskar jag bara hade två alternativ i livet - det ena att ständigt bo i en säck det andra att aldrig mer gå utanför dörren. Okej låter som värsta lyxproblemet att inte veta vad man ska ta på sig, men det är bara jobbigt att inte känna sig bekväm eller rätt i någonting, känner mig fel i alla sammanhang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0