Snygga skor

Här sitter jag ensam igen och väntar på älsklingen som jobbar ihjäl sig. Vinkade av den charmigaste lilla kille i hela världen när han åkte tåg för första gången – första gången riktigt långt. Han vinkade och vinkade och det lös ur ögonen på honom.

Snor en fin bild på mig Towa och lollo från Emili, dumt att vi aldrig har med oss lollos kamera när vi gör roliga grejer. Skorna är mina och inne på Marités damtoalett gjorde dom stor succé. Man vill ju alltid ha det man inte har eller hur. Lockar är min dröm och Towa fick dom. Mörka ögon vill jag ha, det har lollo. Ibland önskar jag mig lite större tuttar men så köpte jag en ny behå med värdens inlägg. Haha, ja visst är jag snygg i den ;) men fasen sådana bomber vill jag inte ha, dom står tjejen för. Du är vacker. På Marité var vi igår med Emma, mackan, Towa och Emili, jag dansade in mina blommiga skor. Det blir aldrig så kul som det skulle kunna bli när man är tvungen att betala. 80 kr gick kalaset på – man skulle kunna tro jag är världens snålpadda men faktum är att jag har roligare där jag inte har betalat ett öre, en billig kväll = lyckad kväll. okej kalla mig snål då.  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0