Värmeslag

Ligger helt utmattad i soffan, som en blöt pöl. Galet varmt här i vårat vardagsrum då solen ligger på hela eftermiddagarna. Vi somnade 04.00 inatt och vaknade 07.00. Hela natten åkte vi jeep :) och vi hade sjukt roligt!!! Konstigt nog var jag pigg som en mört när jag vaknade men nu börjar jag känna mig seg efter en heldag cyklandes på campingen. Blev hemkörd utav lollo och dumpad utanför hemtex. Och för att inte somna på golvet städade jag och nu tvättar jag, längtar tills jag får sova.

Helatiden planer aldrig lugn och ro ;)


Kommentarer
Postat av: Bredemerete

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2009-08-25 @ 09:06:24
URL: http://bredemerete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0