1,5 år tillsammans

70535-15

Vilka underbara dagar, det enda som fattades var ett dopp i hårkan. Men det vågade vi oss inte på. Jag och älsklingen firade 1,5 år igår den 13/6. Fick underbart stor blombukett och tomeébiljetter som tar oss till värkön på söndag. Jag önskar mig sol så vi kan njuta på båten och sola i gräset hela dagen! Hon är så pysslig av sig :) hon hade klistrad bilder på ett träskrin och lackat och haft sig. Väldigt fint smyckeskrin. Pussar till dig min finaste!

Matte B är avklarat och jag vet inte vem jag ska tacka, min lyckliga stjärna, mig själv..haha..jag fick ett VG och nu ska jag ge mig fasen på ett VG i matte C med ;) eller varför inte MVG? mycket vill ha mer. haha, nejdå. Så mycket ska jag inte ta i. Snart börjar jag jobba, sedan blir det Pride och därimellan lite midsommar, kubbspel och säkert några uppesittarkvällar innehållandes sällskapsspel godis och vindruvor med "mini gänget" Nu är systrarna och mamma äntligen hemma från spanien läs HÄR hur dom har haft det. Ikväll ägnade jag min fulla uppmärksamhet åt prinsen, vi käkade plätter med hallonsylt, potatismos och grönsaksbiff och mackor. Svårt när han inte kan bestämma sig vad han vill äta ;) Kollade lejonkungen och åt jordgubbar med grädde.

70535-1670535-14

Kommentarer
Postat av: Boutlost

Uno straise Qatro single sais, thanx

2007-12-23 @ 20:49:17
URL: http://boutlost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0