Skämt som förstör

Märkligt hur det blir när man säger som man tycker. Menar inte att förnärma någon annan och jag kan vara rätt klumpig ibland. Men jag kan bara inte vara tyst om jag tycker nått är dumt eller idiotiskt eller inte alls roligt. OKEJ nu handlade det bara om en stört skämt i stil med att vi kvinnor utsätter oss för diverse saker som gör ont, skönhetsoperationer, vaxning, ögonbrynsplockning - men vi gnäller över att det skulle göra ont att ta en kuk i röven.

Jaja, jag skrattar iallafall inte. Och som sagt så hade det kankse räckt med att säga att jag inte tyckte det var ett roligt skämt, men ibland är det bara så svårt att inte tycka. Dagen hos Lorenas föräldrar var faktiskt över förväntan, men med wilmer är allting så lättsamt och människor blir härliga att vara omkring. Gör gärna om det till veckan och då kanske vi kan avancera och stanna lite längre!

Matte C fungerar utmärkt! jag är så förbannat glad över att jag hänger med och tycker det är fantastiskt roligt. Nu håller jag bara tummarna för att jag ska få börja naturvetenskapligt basår på mittuniversitetet till hösten :D

Gonatt






Kommentarer
Postat av: Maximilianedel

very intersting site ..congratulation..

2009-05-28 @ 09:25:55
URL: http://maximilianedel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0