-God-dag

Kort och gott en godisdag, jag äter och får dåligt samvete över mina tänder och inte minst figuren och så köpte jag en klänning på Indiska, vit med blommor och smala axelband. Så himla fånigt och idiotisk att behöva känna sig fel och oattraktiv bara för att jag åt godis idag och fortfarande äter – det är mest choklad + att jag han slänga i mig två kanelbullar i hissen till tvättstugan och den sista när jag kom upp igen. Det är sommar och jag vet att man vill visa magen i bikini och benen i kjol. I grund och botten måste jag bara hitta ett sätt att våga tro på att jag duger – framförallt för mig själv, jag är ju min största kritiker och skyller inte på någon annan om mitt självförtroende någon dag inte är på topp. Önskar jag hade en matematisk formel att ta till där jag bara stoppar in mitt negativa jag och kommer ut igen som positiv.


Muffinsfilmer piggar upp i det tråkiga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0