12, 8 & 6 sladdar

Lollo och jag   skönaste leendet


 

Vilka härliga dagar vi hade i Borglunda jag och min vackraste. Haha, att man kan trivas så bra på ett ställe bara efter några timmar. Att sådant som man är uppväxt med och inte alls fann så värst intressant utan bara tråkigt genast kan bli fånigt barnsligt och roligt! Umgås i skitigt garage med ”bondmusik”  åka runt i en bil en hel dag bara för att kolla sjön och titta på när folk töntar sig hängandes i ett rep med stortån i iskallt vatten. Att köpa pizza tog 3 timmar och om det inte var så kallt skulle Borglunda lika gärna kunna vara kenya där alla skiter i klockan. Jeepen var en upplevelse för sig! Och det första jag sa till dig var att det var tur att jag inte tog på mig finare kläder ;) Jag trivdes som fisken i vattnet och önskar att några små bråk inte förstörde det.  
Hemma nu och jag somnade på din arm inatt och vaknade utan dig av någon som sökte Robert – vem är denna Robert alla ringer och frågar efter!? Det måste vara 10.e gången nu, har aldrig bott någon Robert här, inte nu och inte innan. Undrar just om alla som söker Sara hamnar hos honom? Ikväll blir det bio och jag blir bjuden bortskämd som jag är. Har betalat räkning idag och samtidigt som man känner dendär ångesten över att – fan – där var mina pengar och dom bara försvann så känner jag mig så lättad över att det faktiskt gick vägen denna månad med. Eller vägen och vägen jag hamnade i diket kanske men där kan jag vara en stund, jag står ju i alla fall upp.

Nu har vi spelat spel flera kvällar i rad och umgåtts och pratat och diskuterat med allt och alla så jag håller visst med dig om att det börjar bli lite mycket och att vi kanske behöver andas själva. Ikväll kanske vi kan skippa chips, dricka, te, popcorn, godis, vindruvor, finans, bondspelet, Svea Rike, kortspel till tusen och bara vara.
Just nu är jag tom och diskmaskinen behöver vila.
Grattis mamma på morsdag! Systrarna och mamma är i Spanien med jobbet och jag vet inte riktigt hur många gånger jag har läst och hört av Towa att ja – det är faktiskt gratis ;) haha men jag unnar er det så väl, det regnar här och smattret på fönstret är lite enerverande. Ni badar och solar och jag slår vad om att ni var så solkåta att ni redan bränt er halvt till döds. Jag saknar er redan men lillkillen kommer snart till oss och då blir det liv i luckan ;)


Kommentarer
Postat av: Rasmuskaia

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2009-05-07 @ 08:41:55
URL: http://rasmuskaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0