På rätt spår

Oj men jösses vad det var längesedan jag skrev.  

Ja lägg ner den där bloggen sa min flickvän sist jag sa att jag inte vart så på att skriva. Men nu är jag på G igen, har hunnit med en sväng ner till Stockholm och gjort hårförlängningen som jag vann. Där hade vi några sköna dagar med mat och shopping. Och snart är det Pride då ska jag inhandla en klänning på Zara. Nu ligger jag liksom på rätts spår igen känns det som, skolan funkar bra även om det är lite jobb kvar innan jag får betygen jag vill ha och på måndag börjar jag med Matte C. Så äntligen ser det ut som om jag verkligen kommer att ta mig igenom denhär omtalade matten, jag måste säga att jag är mäktigt stolt över mig själv. Om ett par dagar har utställningen på Jamtli hängt klart och jag får spatsera dit och hämta målningarna som inte blev sålda.


Kolla in denna sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0