Det bästa med?

Det bästa med att leva i en liten stad är: när du inte vet vad du gör så vet någon annan det. Eller det bästa med att leva i en liten stad är: jag vet vad jag gör men alla andra vet det också ?

Enda sättet att glömma sina problem måste vara att gå i för trånga skor, synd bara att mina skor passar mig mer än perfekt. Dom är så underbart sköna och varma, att gå på isiga gator är en fröjd.  Just när ja har vant mig vid gårdagen så kommer idag - jag hinner inte riktigt med, det går så fort allting. Snart sitter vi i Oslo om allt går som planerat. 

-  Sara du vet allting du!
Ja jag vet allting jag, jag måste ha svarat rätt på några av dina  varför frågor eftersom att du säger så. Jag blir glad.
  


Skriv önskelista till tomten nu och önska dig någonting riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0