Fiskar


Varför är inte jag en fisk?

Ja, underbara frågvisa studsboll, jag vet faktiskt inte det.


Idag har vi disskuterat fisk jag och wilmer, varför dom inte kan gapa när dom är döda, varför den ena är platt och den andra är rund, varför blir man mätt av fisk?

Första kvällen på länge då jag stirrar på Idol alldeles själv, det känns lite tomt och stämningen är bara allmänt märklig.

Nu börjar alla jobbansökningar vi har skickat, på att höra av sig, alla på en gång känns det som. Det är bara att välja och vraka men de två vi helst vill ha hör vi inte ett ljud ifrån. Warszawa och Barcelona istället för Norge. Men vad som helst är välkommet, just nu är närmsta planen Norge den 4/12 då utbildningen börjar och jobb på SSGNORGE. 
 

Kommentarer
Postat av: towa

jäklar, wille är för härlig när han tänker =) jag saknar er, jävlar vad jag saknar er... vilken helg =( har aldrig känt mig så ensam så ledsen och så utstött i hela mitt liv

2006-11-20 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0