Minnen

Jag känner mig totalt handikappad utan Internet, jag har inte alls nått behov utav att ständigt sitta på Internet men bara tanken att jag inte kan OM jag vill är enerverande. Jag funderade idag på hur många communitys jag är registrerade på, hur många som har försvunnit under årens lopp och hur många som jag fortfarande någon gång ibland loggar in mig på. Så jag grävde lite i mitt community förråd och hittade en hel del pinsamma sidor, som jag inte vill erkänna att jag en gång registrerade mig på och har varit någorlunda aktiv på. Grejen är den att jag fortfarande slinker in någon gång ibland och enda anledningen är att hålla koll på gamla vänner….(säger jag i alla fall) Egentligen har jag inga vänner kvar där för att jag loggar in för sällan eller så är alla där är typ 13 – men jag måste in ändå. Varför?


Gamla minnen vist är det kul, pinsamma minnen är mindre roligt men jag glädjes åt att man faktiskt kan skratta åt det och att det alltid roar någon. Men Emma du gick lite för långt igår när du på Törners var tvungen att berätta hela bowlinghistorian och hur mycket jag egentligen spydde på min egen rygg.

Du ska veta att jag kommer ge igen med råge när du minst anar det. Det är i och för sig inget pinsamt minne – det finns ju värre. Det är bara ett fult minne, eller ett fullt minne.

Kommentarer
Postat av: towa

men du verkar inte tycka att det är så illa att b erätta om det själv ju =P eftersom du skriver det i bloggen... uscha!! men alla har sina dåliga minnen. Hoppas festen är rolig i helgen och att du rockar =) själv jobbar jag i 120 timmar... helt sjukt..har aldrig jobbat 5 dagar i sträck förr. kram

2006-11-24 @ 14:52:25
URL: http://towa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0