MSNbrist

Idag kom vi till jobbet och upptäckte till våran fasa att vi INTE kommer kunna använda MSN, vi typ bara dog allihopa och vägrade jobba. Hur ska vi kunna arbeta utan dator och utan MSN? Hur ska vi kunna le och vara glada försäljare på K2M när vi inte har vårat kära MSN på skärmen? Hur ska vi kunna fortsätta leva och jobba i Odense nu!?

Men hallå, så viktigt är varken datorn eller MSN, men jag tjurar när folk kör över mig och behandlar mig som ett barn. Jag blir irriterad över kollektiv bestrafning och tycker chefen beter sig dåligt när han istället för att be Emma stänga av dator och städa sitt skrivbord innan hon går hem, går och drar ut sladden som en skitunge som håller på med hyss. Vem hade fattat den vinken? Istället för att sätta oss vi skrivbord utan datorer och mena på att nu ska vi jobba bättre för att vi inte har MSN, kunde han ha kommit och pratat med oss om det nu är ett problem att vi användaer MSN. Suck. Nu längtar jag bara bort.

www.svenskaforeningen.net kan man hitta boende i Oslo.

Kommentarer
Postat av: Mark

Vad tråkigt med chefer som inte kommunicerar med de anställda. Men det gäller också för de anställda att ställa krav. Chefen i sin tur tar ställning till huruvida han/hon skall agera.

2006-11-06 @ 15:14:52
URL: http://nucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0