Snöslask

Idag gick jag till jobbet i blöta converse och min vita mössa, halsduken uppdragen över näsan. Emma bredvid med ett paraply som inte pallade trycket. Det snöar här nu och jag dricker varm choklad från automaten, en krona för lite varm choklad är billigt det kostar ju tre kronor på arbetsförmedlingen.  


Så idag blir det alltså vinter i Odense och jag längtar bort. Idag har jag bara haft kunder som kan skicka tillbaka avtalen i morgon. Idag fryser jag lite om fingrarna även fast elementet brevid mig sprutar ur sig värme. Idag längtar jag efter Lollo. Âr det kanske vädret som gör att dagen känns tom. 

Ser fram emot ett slaskigt Odense, blöta convers, Lollo och Mackan den 10.e. Julen kan vi hoppa över och sedan kanske någon annan i familjen vill komma och hälsa på, om jag fortfarande finns kvar i danmark?

 

  

Kommentarer
Postat av: Towa

Det låter lite mysigt faktiskt, här skiner solen och snön glittrar sådär vackert. Vi saknar dig, hoppas du trivs. Kram

2006-11-01 @ 10:35:03
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: katarina

Hej

Detta var Katarina mamma till Marcus
läser din och Emmas blogg kul ...
NI ÄR DUKTIG
ser att det går bra för er och att ni för det mesta har humöret på topp...
sköt om er
Kram Katarina

2006-11-01 @ 12:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0