Tandläkarångest

Oj hur länge sedan var det jag var till tandläkaren!?
Jag måste erkänna att jag har oändlig ångest över det, jo man får ångest av tandläkaren har jag hört. Men man kan tydligen få det av att inte gå till tandläkaren också. Pengarna tycks aldrig räcka till - jag måste ta mig i skinnet och prioritera mina tänder genast. Vill ju inte riske att se ut såhär :(


 





Och på tur efter det står en ny frisyr.


Boende i Oslo, hur svårt ska det vara!?



Ditt Fultal är: 432
Du tillhör Fultalsgrupp 6

Ditt Fultal är över Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:

Jojo, här har vi legat i!

Du ligger över vad socialstyrelsen anser som normalt och är du inte gift ska du nog ta och fundera över om du kan pressa in ett bröllop i nästa veckas schema. Detta för att visa att du aktivt gör något för att bromsa dit skenande fultal.

Vad du behöver är att slå dig till ro med en man/kvinna och börja leva ett normalt liv där dubbelmackor och kebabspett är maträtter och inget annat!

Men var vaksam, även i ditt radhusområde kan farorna lura bakom närmsta häck: Swinger-grannar som lockar med car-key-partys är en vanligt förekommande frestelse som lätt kan dra dig längre ned i fördärvet.

Se även upp för oväntade kombinationer som "föräldramöte och blandbar" eller "twister och bastu". Dessa och andra, till synes harmlösa tillställningar, kan sluta i tragedi.


Haha, gör fultalstestet du också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0