Bra dag

Jösses vad många telefonummer det finns, och hur många telefoner borde det då inte finnas. Nu är jag tillbaka på noll kr igen men det är ingen fara för jag har morötter i kylen. Och man klarar faktiskt av att leva på noll och ingenting när man bor roligt – vilket jag gör. Vi har pysslat så mycket i lägenheten att den börjar kännas riktigt hemtrevlig = mysig, på fredag slutar Leif och vem ska då sjunga upppeppar låtar när Emma och jag hänger med hakorna? Hoppas den nya svensken kan en och annan truddilutt.  

Solen skiner och det är äkta höstkyla i luften, inte som hemma där man just i denna sekund rullar stora snögubbar och skrapar is från bilen.  

Vi drar allihopa till en varmare julafton med sol, inte för att jag inte vill vara med min familj på julafton. Utan bara av den enkla anledningen att tiden det tar för mig att åka hem + pengarna går att lägga på någonting annat. Kanske lite själviskt men det måste jag få vara. Ân så länger är det bara luddiga planer, lika luddig som den jag har om att dra runt jorden endast iförd bikini och en tandborste i handen. Jihooo.....  

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min vän!
Tycker att du gör alldeles rätt när du hittar på nåt annat i jul, det är ju huvudsaken att vi vet att du har det bra. Kolla mailen, Älskar dig
Kram mamma

2006-10-26 @ 00:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0