?

FAAAAAN
Jag har försökt skriva blogg i tre dagar, det är bara inte meningen att det ska gå vägen. Allt bara försvinner. Nu har jag lyckats med att tappa bort tre inlägg på raden. Ids föor i helvete inte skriva mer idag så det får bli en skit blogg!

Suck, skärp upp er där hemma och skaffa egna liv.
Hänga över varandra och bestäma och förstöra för varandra? Varför?
Varför tycker ni att ni har rätt att lägga er i så förbannat mycket? Alla i familjen är faktiskt vuxna människor eller hur? Alla kan fatta sina egna beslut och göra sina egna misstag.

Arkaden där va vi till 06 inatt, så lite seg i huvudet är jag idag. Men fick ju sjunga Twist Again ;)

Jag målar jättemycket. Kul som fan.

I morgon blir vårat lilla kollektiv två personer större. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!
Äntligen hör man nåt från dig, har ju jobbat ganska mycket men ska försöka ringa ikväll.
Kul att allt är bra med dig och att du fortfarande trivs.
Kramar mamma

2006-10-02 @ 09:12:49
URL: http://blogg.towa.se
Postat av: Arntalise

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-10-16 @ 08:55:16
URL: http://arntalise.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0