Harry!! JIPPI


Jag har harry, jag har Harry. En liten gubbe i plast som speglar sig och tycker han är underbar och snygg. Han hänger ovanför datorn och det betyder att jag sålt bäst av alla hela veckan! Jäklarna va bra jag är och nu finns det ingen chans i världen att jag låter någon annan ha honom ;)

IntiWaraYassi dit vill jag nu igen. Hade ju min chans när jag skulle på interpraktiken, men än är det inte försent. Ikväll ska vi på krogen tror jag, fick höra av tjejerna igår att de inte alls va så kul som jag trode att det var att "piffa" till sig. Här anstränger jag mig och sminkar alla - det är lixom förfest för mig ju. Att stå framför spegeln. Kanske blir så när man bara har festat med systrarna som är lika fåfänga som jag ;)

Igår fick vi 1000 kr i förskott på lönen, skönt.
Emma citat - " Men vi måste ju få förskott! annars kan vi ju inte skita på en hel månad för vi har ju inte råd att köpa toalettpapper"

Snart fyller Wilmer 3 år jag hoppas att han får det bra på sin födelsedag :) jag hörde nått om pirat tema och pirat tårta känns märkligt att inte vara med och inte vara mitt uppi en massa förberedelser. Jag har fått mer perspektiv på saker och ting genom att flytta hit en bit från alla. Och jag måste hitta andra att fylla min vardag med, hemma har jag bara er och ni är mitt allt. Det är ni fortfarande men det är inte sunt att låta familjen bli ens enda allt.

Det är den 13.e idag - min och Lollos dag som alla 13.e är. Emma fnyste som om det skulle vara fånigt - Ja det är det också. Men 13 är ändå våran dag vare sig det är fånigt eller ej :)

Fredag den 13.e kanske därför jag inte lyckas bra med säljandet idag?


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ni får kul ikväll. Du vet väl att du alltid har oss här hemma, var du än tar vägen så finns vi alltid kvar och väntar på dig så passa på nu att göra saker som du drömmer om.

Älskar dig, mamma

2006-10-13 @ 11:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0