Danmark mark

På tisdag flyttar jag till Danmark, igår när det bestämdes var det så mycket att göra. Jag han inte ens tänka, jag skulle fixa papper och packa grejer för nu ska lägenheten hyras ut. Det har inte riktigt landat ännu att jag ska vara ifrån familjen och Lollo, från tisdag bor jag i Danmark. Jag känner lite – ÄNTLIGEN – gör jag någonting. Men att Lollo ska stanna hemma, så var det ju inte meningen att det skulle vara. Hinner inte säga hejdå till Towa som nu är i Nyköping, känns konstigt men å andra sidan ska jag inte flytta till andra sidan jorden utan bara till Danmark.

Det var billigt att åka tåg dit! 488 kr så ni kan komma och hälsa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0