Hej Alla

Nu har vi hittat ett internetcafe som har öppet till kl 01 ;) så vi kan ju sitta hela kvällen om vi vill. Idag har vi bara tagit det lugnt och strosat på stan, kollat affärer och hittat en massa små sköna butiker som vi kommer ebsöka flitigt. Finns en som doftar rökelse och spelar skön musik så man nästan somnar, den heter systarna grön men påminner lite om en lyxigare 10 kr affär. Finns jättemånga gränder att utforska och hur många butiker som helst fullproppade med skor och väskor.

Ikväll är det fest i våran lägenhet, men jag hoppas den inte varar för länge, jag går hellre ut och kollar in nån trevlig krog. Haha, säljchefen sa att det inte var nån fara om vi ej va hemma när dom kom - dom hade egen nyckel. Eh, är det vi som bor i lägenheten eller inte?

Dom säljer alkohol överallt, och idag fick vi hem ett reklamblad från suber brugsen (eller av det heter) som är som en stor mataffär, andra sidan var full av viner. Har köpt nya stövlar för 280 kr.

Trivs som fisken i vatnnet!

Jobbet är faktiskt kul, och för varje kund som tackar nej blir jag ännu mer peppad att hitta den kunden som säger ja :D Har skickat iväg ett fax - alltså nästan sålt, jag har bara lyckats om jag får faxet tillbaka underskrivet. Men det fick ja ej men har ju lyckats halvvägs iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0