Dagens bubbel

image240

Dagens bubbel istället för dagens dubbel, nu är jag hemma igen så skönt med Wilmers härliga kommentarer. Mamma och pappa hade lagat mat, vegfärs och pasta. Dom har även byggt ihop en fiskestuga, en båt, en racerbil? allt i lego + att dom budat på 14 auktioner på Tradera. Haha! Alltså är det inte bara jag som har haft en löjligt slö dag.

Jag missade Al Gores miljöfilm "En obekväm sanning" igår på tv4 fakta, MEN går att se den på 4:an kl 20:00 på Måndag. Gjorde testet på tv4.s hemsida och det visade sig att jag lever som att vi skulle ha tillgång till 2,17 planeter. Och jag som tycker att jag tänker miljövänligt - eller iallafall mer miljövänligt än vad jag verkar göra.

Ska nog ut och rota bland en massa gamla grejer, kolla om jag hittar någon rolig matta eller kanske någonting annat spännande att släpa bort på Rådhusgatan. Vill ha trasmattor i härliga varma färger och nya muggar. Tavlor lär det inte lida någon brist på, jag har hur mycket som helst.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej! Kenza tipsade om att du var duktig på att göra snygga bakrunder och headers till bloggar,så jag undrar om du har lust att hjälpa mig? Vore verkligen supersnällt!!!Kram!

2007-04-23 @ 22:24:20
URL: http://micha.blogg.se
Postat av: Letterfromusa

Hello, any body here???

2008-05-15 @ 12:48:47
URL: http://letterfromusa.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0