Lilla Siam

Skönt att sitta i lugn och ro och prata med Emma, om förhållanden, om mycke sex och om inget sex. Haha, underbart god mat och det enda som fattades var Towas sällskap. Men är faktiskt skönt att vara lite själv med Emma för känns inte riktigt som att jag träffar henne själv så ofta. Lilla Siam är enda stället i stan där dom har vegetariska tre små rätter, rekomenderar det varmt! Var in en sväng på Åhlens där jag hittade sommriga fjärilar på pinnar. Köpte glass till efterrätt på Hemköp och slappade i Gunnars soffa.

Nu sitter jag själv och lyssnar på rix, ska kolla Talang 2007 på 4:an kl 20:00. Läste någonting om nakenchock ;) måste ju spana in det!

image229  image236 
image234 image231 


image235  image233

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad ni ser ut att ha det mysigt så här på fredagseftermiddan, men det är härligt att se sina barn ha det bra. älskar er! Kram

2007-04-20 @ 20:02:53
Postat av: mamma

Vad ni ser ut att ha det bra! God mat dessutom, finns inget som gör mig så glad som när ni har det bra. Älskar er. Kram

2007-04-20 @ 20:05:55
Postat av: emmi

Åh... Är det en klänning du har på dig?? Jag har letat som en galning efter en sån! Var ifrån är den? Kram!

2007-04-22 @ 13:29:38
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: Miodiolo

Nice site, keep up the good work!

2009-10-23 @ 14:56:21
URL: http://miodiolive.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0