Solnedgång framför TV:n

image244

Kände att jag behövde vila ögonen på någonting behagligt, då blev det solnedgång - jag hoppas lite på att bilden ska göra mig trött. Sitter vaken framför TV:n eller jag har den mest på i bakgrunden, sappar mellan musikkanalerna, Bingo Royale och Animal Planet. Någon som har en aning om vad Aftonbladet TV är!?


Hittade ett startpaket för dig som vill bli gravid. Och nej det är inte någonting jag planerar just nu, jag känner mig för ung trots mina 24 år. Finns så mycket jag måste hinna med innan jag har tid att ta hand om barn och inte minst så måste jag ju hitta någon att skaffa dom (för jag vill ha flera) med. Ska lätt köpa ett när jag nu kommer i dom tankarna.

 

Funderar du på barn?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0