Kaka

Varför ta körkort när jag kan glida runt på en härlig cykel - typ en sånhär från inreda.com



Men kolla kakformarna HÄR och HÄR.

Nu är jag och Emma anmäld till yogakursen som börjar 2/9. Ska vara på plats med mjuka kläder, öppet sinne och ingen fysisk skada kl 17:00. Hornsgatan 13 på Frösön. Spännande. Har bläddrat igenom sida efter sida med info om spänningshuvudvärk, vadå stressad sömnbrist och oro? Inget jag känner igen.

Slutar 14 idag = hem och sova. I morgon ska jag shoppa badskum.
Haha - men var dessa bilder roliga eller vad!?

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahah.. tänkte fråga om vi inte ska börja på yogan tillsammans då jag kom på att det är gravidyoga som jag har anmält mig till! ;) Lycka till med eran istället!

2007-08-20 @ 17:49:29
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0