TV + DVD

Det är faktiskt helt otroligt knasigt galet att jag har TV och DVD, det trode inte jag i Onsdags att jag skulle shoppa TV igår på min lediga dag. Men vilken dag är bättre att göra det på än en solig ledig Torsdag! Kollade lite fel i busstabellen så jag hade några minuter över innan bussen gick idag, så han med att ta en sväng på Glitter och Kicks. Shoppade ett rosa hårband och två armband i nyonrosa och nyongrönt till kvällens tokigheter.

Min lägenhet är det mysigaste! :D Kommer bilder sedan på hur TV:n och DVD:n gör sig i lägenheten.

image497image498

Kommentarer
Postat av: Emma T

Ja tv,n är jätte fin och ser dyr och lyxig ut i din fina , mysiga lägenhet!!...armband tills ikväll toppen !!

2007-08-17 @ 14:29:15
Postat av: Madde

Hej Sara!!
Jag tycker att det blir bra med ett stort kort i alla fall, om jag skulle ändra mig framöver så kanske du skulle vilja hjälpa mig att ändra?? :)
Tack för att hjälp!! kram Madelene

2007-08-17 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0