Wilmer och jag

Jag är barnvakt till Wilmer i fyra dagar nu, svårt när jag inte alls har några rutiner. Hur lång tid tar det att koka gröt och hur lång tid behöver han för att äta den? Sedan ska det kollas barnprogram, borstas tänder, kläs på. Hur lång tid tar det att gå från mig till dagis? Allt detta tar i mitt huvud 1-2 timmar! Tänk då på att också jag ska vara klädd och hel. Men i morse var vi klara båda två på 30 min. Men jag stressar ändå upp mig för i morgon.

Min lägenhet är ju värdelös att ha barn i, Wilmer klagar och tycker jag borde flytta hem till Husås, jag kan sova i samma säng som Emma och ha alla mina grejer på soffan i hallen. Om inte det duger kunde jag väl iallafall skaffa hund, som jag kunde köra fram och tillbaka till husås på dagarna så dom kunde vara hundvakt medans jag jobbar. Ja, alltså...jag måste ju först ha körkort såklart.

Kollade på Se upp för dårarna igår. Haha! vilket skämt!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja men vad tyckte du om filmen då?
Mysigt igår när du och vilmer kom...jag glömde tacka så mycket för maten, TACK!!
Du är söt du sara, vi hörs puss

2007-08-29 @ 12:36:47
URL: http://emerentiass.blogg.se
Postat av: Towa

haha söt han är =) nu kliver vi på båten.. puss

2007-08-29 @ 15:17:06
URL: http://towa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0