Yoga

YOGA

Kan inte sitta vid mitt skrivbord på jobbet utan att det kryper i händer och fötter - måste stå. Kan inte vara själv i lägenheten längre än 10 min. Kan över huvud taget inte vara själv. Är helatiden påväg någonstans, till någonting, antingen sen eller supertidig. Och stressar jag inte dit och dit så somnar jag i soffan. Finns det inget mellanläge? finns det inget lugn? Jag vill bara i vissa stunder flyta med strömmen, vara nöjd och glad utan att streta emot. Fick tips idag att börja med yoga för att lära mig stressa ner.

Så mitt nästa projekt är yoga - det första jag gör på fredag är att jag ringer och anmäler mig till nybörjarkursen som börjar 2/9 på yogaskolan.

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en bra ide det där med yoga, jag kommer och hälsar på imorron eftermiddag. Är du hemma då?
Kram

2007-08-15 @ 17:59:47
Postat av: Emma T

DU den dära yogan kankse är på tiden, den har ju du tjatat om ända sen danmark och lite tidigare.. att du skulle vilja på!!!/kram =)

2007-08-16 @ 08:09:17
Postat av: Abdulsina

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2009-09-18 @ 10:13:18
URL: http://abdulsina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0