Disigt

DSC01370.JPG 

Härlig bild, ser ut som en oljemålning. Denna syn mötte mig när vi åkte från flygplatsen och hem, mina fingrar är kalla och såklart skulle Östersund välkomna med gråmolnigt väder. Första dagen på jobbet idag och jag grät hela kvällen, hade grym måndags ångest och önskade mig mer semester. Men här och nu känns det rätt okej.


Julen är här och även fast jag inte ska ha ångest över julklappar så visst fan har jag det ändå, har inte shoppat en enda och det jag hade att ge som julklappar har getts bort i förväg som presenter. Egentligen önskar jag att jag slapp bry mig, att ge ska ju kännas kul - inte som ett tvång. Men julen känns ju just så - man måste ge. Man måste vara glad och alla ska ha så trevligt, jag får panik av det och det blir tvärtom.  Jag surar och blir på dåligt humör.


Kommentarer
Postat av: emma

Hej gumman, jag känner precis som dig, julen är hemsk det är så mycket måsten...men tänk om man inte vill det då..som att julen skulle passa alla..inte mig och inte dig, därför vill jag bara vara med dig på julafton, med dig kan man slappna av och glömma bort att det är jul för en stund och bara ha så där roligt som vi allatid har...hoppas första dagen efter semestern går bra, tänker på dig!! Och tusen tusen tack för alla sakerna jag fick har redan skrytigt om dom puss

2007-12-17 @ 14:37:29
URL: http://emerentiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0