Frukost!?

image710

Jag har blivit totalt värdelös på att käka frukost, jag tänker inget annat än äggmackor och fullkornsflingor, havregrynsgröt med banan och soyamjölk, frukt och naturell yoghurt. MEN och det är ett stort men - jag har ingen frukost hemma. I morse fick jag i mig en rätt okej macka från Subway, jag struntade i dressing och ost och tog en massa grönsaker på.


Kvinnan bredvid mig på bussen sa - OJ vad du luktar gott!
Jag tänkte - japp, det är min härliga parfym och log trevligt tillbaka.
Kvinnan - Det luktar stekt lök, mums, nu blev jag hungrig och det är ditt fel.
Jag sa - ...............Ingenting (men tänkte - fan, jag skulle inte ha tagit lök på frukostmackan)

Jag försöker vara nyttig men min nyttiga sida har helt försvunnit - av lathet! Skäms!







 


Kommentarer
Postat av: emma

Det är lugnt...vi kan vara onyttiga och lata nu fram till års skifftet sen så kan vi börja ta tag i oss tillsammans så vi blir piggare till sommarn =) om du vill?
Föresten så tycker jag att du är så fin precis som du ser ut så det är inte där skon klämmer i alla fall..

2007-12-20 @ 13:02:01
URL: http://emerentiass.blogg.se
Postat av: jocke

Dålig på att frukost?
Själv blir det oftast 2 stora muggar kaffe... ibland en banan till ;)

2007-12-28 @ 10:48:05
URL: http://jockelindbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0