Godmorgon

Nu har jag krånglat lite med sängen ett tag, duschat, plockat ögonbrynen, kollat nyhetsmorgon, skrivit sms, ringt min teamledare (utan att få svar) skickat fler sms, druckit näringsdryck och satt en ny kanyl i högerhanden. Har liiite långtråkigt men är på mycket bättre humör än i går kväll då jag fick ett minimaliskt vredesutbrott. Jag erkänner att jag inte har mycket till tålamod och tror nog ibland att jag har bättre koll på min egen kropp än vad läkarna har. Jag är så jäkla fånig...och tjurig.


Börjar mellandags rean idag?
Sitter och tittar ut på skidbacken, ingen som åker idag eller så är jag för tidigt uppe.
 

Funderar på nyår och om det ens är någon idé att planera.
Vad är dina nyårsplaner? Berätta! :D Nyårslöfte?


 


Kommentarer
Postat av: Emma

På nyår vill jag vara med dig och bara njuta av att det kommer ett till nytt år att spendera tillsammans och hitta på en massa galet, vill uppleva mer skoj med dig och skratta som aldrig förr!! ses i morgon puss

2007-12-26 @ 23:56:37
URL: http://emerentiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0