Hem äntligen! :D

Kocka = håll koll på världen.

Första dagen på julrean piggade syster Emma upp mig med raffiga spetstrosor från Lindex. Kanske blir dom jag tar på mig efter mitt långa spa bad i min lägenhet, idag får jag åka hem! Jag vill sjunka ner i bubblor från lush och somna i min nybäddade säng. Och i morgon ska jag göra absolut ingenting.....


Önskar att mitt nyår kunde bli glammigt och skimrande, med klackar och glittrig make up. Men ser framför mig en rätt nöjd Sara i mysbyxor med en kopp te i handen. Nu är det lugn och ro som gäller, och skulle jag spåra ur är det du som påminner mig!


image735

image734

Kommentarer
Postat av: jocke

japp jag heter lindberg ;)
och nyår med mysbyxor låter trevligt....

2007-12-28 @ 15:11:31
URL: http://jockelindbergs.blogg.se
Postat av: emma

Det är ju den dära rosa klänningen du har på bilden som jag så himmla mycket ville ha på nyår...men som var dyr du vet när man inte har nån inkomst....kram

2007-12-29 @ 17:53:45
URL: http://emerentiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0