Julklapp

DSC01372.JPG 

Julklapp från jobbet, jag är inte det minsta nyfiken och tänker vänta med öppningen till julafton.
(haha - jo tjena fiskfena)

Jag längtar hem, har ju shoppat en hel massa på Lush så nu väntar ett varmt skönt underbart doftande blått bad. "Big Blue BADBOMB ®, liknar en vacker, blå lagun med en vit våg på ytan. Släng den i badet för att skapa en djupblå badupplevelse, komplett med havssalt och allt. Få inte panik när badkaret fylls av äkta aramealger, utan låt dem och citronsyran göra din hud mjuk och smidig samtidigt som du andas in doften av lugnande lavendel och stimulerande citron. "

Kommentarer
Postat av: Towa

berätta vad du fick i julklapp :)

2007-12-17 @ 19:36:41
URL: http://blogg.op.se/twajstowa
Postat av: emma

Jag vill också veta vad du fick i julklapp!! jag blir ju jätte nyfiken när jag ser det dära paketet..sparvunge! puss

2007-12-17 @ 19:49:57
URL: http://emerentiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0