Jultomten

DSC01381.JPG 

Nu har jag en hög paket på golvet framför sängen, till er jag älskar mest i världen. Ibland är det så svårt att älska, och ibland känner jag mig så otillräcklig. Kanske får bli mitt nyårslöfte att sluta ställa så stora krav på mig själv. Kvällen på G3 igår var rolig, galen, härlig, bubblande, ÅHH ni är så sköna!! :D Lite bra musik, en tetra vin, tre systrar och bästa vänner. Inget blir bättre, inget blir så bra. Dagen ägnades åt fikamys på PAUS, bakis shopping på H&M, lite lagomt och vanligt kvälstjaffs med en whiskey berusad Anders och såklart har jag dåligt samvete för att jag vände ryggen till och gick, men det ska jag också lova mig själv, inga fler förlåt SMS där jag ber om ursäkt och försöker laga världen hel igen och inga fler tårar.

Idag tog jag tag i min papperslåda = där all post jag inte orkar öppna trillar ner (typ räkningar) jag och räkningar går inte ihop och det är faktiskt ett under att jag inte har någon betalningsanmärkning. Jag som är så slarvig, förstår jag inte att räkningar är någonting som ska betalas iallafall minst en gång i månaden? Tydligen har jag inte hajat och jag surar fortfarande över alla räkningar jag TRODDE jag inte hade men som jag tydligen har....

Varför känns det alltid som att man har mindre pengar än vad man tror, varför är det aldrig tvärtom?
Vart kommer alla räkningar ifrån som jag inte ens har?
Varför bryr jag mig ens, pengar är papper man lika gärna kan torka rent köksluckorna med.
Hallå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0