Less på Isolering

image728

Nej nu får det vara nog, jag vill gå ut i friska luften. Känna vinterkyla mot kinden och använda nya vantar och mina handledsvärmare. Vill fika grillad sandwich med halloumi, tomater, champinjoner och tsatsiki på PAUS. Att inte få tugga på någonting på flera dagar gör verkligen mig tokig, snart tuggar jag på täcket.

(bilder från telefonen - Emma T på PAUS, utsikten härifrån i morse och Emma, Ove och Anders på Mark Twain i Lördags, vi käkade supergod mat och umgicks, fick i mig en halv tallrik pasta med ädelostsås och grönsaker. Det gör vi om fast då ska jag dit med bättre aptit)


Kommentarer
Postat av: emma

Ja urs...den dära isoleringen, men det är snart slut gumman...då ska vi äta gått och röra på oss inte sannt? puss puss

2007-12-26 @ 23:58:31
URL: http://emerentiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0