Mohahaha hehe...

Men nu har jag bläddrat igenom så många bloggar så jag har blogghuvudvärk, ja man kan faktiskt få det! Tänk att man (eller snarare jag) har tid att skratta, håna, störa sig på och fördöma så många människor och så många bloggar. I det flesta fall tycker jag nog att jag har rätt i mina tankar om bloggen och bloggens ägare. Jag skulle aldrig skriva vad jag skrattar åt, ville bara berätta att jag gör det ;P


Skrattar du åt mig?


Ledig på Fredag och jag har nästan en vecka ledigt då..igen! JIPPI!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tror att alla som skriver sina bloggar tycker att just dom har rätt i sina tankar...!

2007-12-19 @ 17:38:13
URL: http://hyenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0