Mysig jul i Husås

image718
(som vanligt är Towa först med att lägga upp bilder så jag snor av henne)


Underbar jul och tack mamma som fixar och donar och stökar och får allt till att bli så härligt, jag fick vara hemma och umgås med det bästa som finns. Familjen och yrvädret Wilmer såklart, jag låg i soffan och tror varken jag bidrog med julstämningen eller bra humör. Men hela familjen var samlad och det krävs mycket innan vi lyckas med det. Det vart en mosad potatis med smör, en halv halv avocado och ett halvt ägg på jultallriken, mums! Jag behövde inte mer, sen var det soffan igen och slutet på Kalle Anka på TV.

Tomten kom aldrig så pappa fick rycka in, det vart kaos med barnen och julklappar slets upp till höger och vänster. Haha, roligt att se stora ögon och skrattande kinder. Jag tror Wilmer fick allt han önskat sig och det tusen gånger om. Jag fick mycket fina saker jag med och han knappt tacka innan jag och Anders lite stressigt åkte från Husås för att plocka upp Emma och Mackan i Borglunda, sedan väntade spel, kex och ost framför TV.n hos Anders, jag somnade i soffan. Matt men glad, en utav de bästa jularna tror jag trots att jag är dålig.


Towa backar in i Anders brors frus bil.

Towa - MAMMA! vems bil är det där??
Mamma - Det är Anders bil
Towa - Men vad gör DEN där?
Mamma - Han har parkerat den där...

Inte det minsta roligt jag vet Towa, men vi skrattade lite åt det olyckliga.


Kommentarer
Postat av: Towa

jaja, man må ju göra av med lite pengar på julafton också genom att förstöra andras saker

2007-12-25 @ 18:27:40
Postat av: Rasmusalida

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2009-07-06 @ 09:16:22
URL: http://rasmusalida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0