Ros

image732 

Att vakna med en ros brevid sängen kan göra vilken morgon som helst härlig.
 

Hoppas på att jag får åka härifrån idag, och blir jag kvar håller jag tummarna för att jag fortfarande får ha lyxsviten (eget rum) Igår togs isoleringsskylten bort och jag var på Coop med Ove, Emma, Anders och Emma, haha, ja Coop...finns det något bättre alternativ än Coop när man har permis från sjukan?

Känner mig lite vilsen efter några dagar här inne, vad händer i världen egentligen? Känns som jag har sovit bort tre dagar. Det enda jag vet är att det är minusgrader idag - det var sköterskan så trevlig att berätta - jahapp. På något sätt hoppas jag att mina isoleringsdagar ska få mig själv att inse att jag faktiskt har en kronisk sjukdom jag borde ta hand om och mig själv, göra några små ändringar i min livsstil, tänka efter föra.

Egentligen handlar det inte om några uppoffringar - bara smartare val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0