Flytt

Ja nu har jag med gjort en panikflytt, ska det göras ska det göras med en gång. Jag tror det är systrarna Lindbergs motto!? Varför vara den enda utav oss som inte panikflyttat så jag tänkte, nu kör vi! Eller jag har ju inget körkort så jag kan inte köra någonting någonstans, det gör det hela lite mer komplicerat.  

Får helt enkelt bo där jag får plats tills första mars då jag förhoppningsvis får lägenhet, ligger jäkligt bra till på dom jag anmält mig på hos östersundsbostäder. På 3.e plats av 73 på 6 stycken tror jag det var, så någon utav dom 6 måste jag väl få! Håll tummar och tår för mig.  

Det är härligt när det möbleras om lite i livet, jag trivs med förändring måste bara lära mig att se positivt på vissa saker. Och nej, detta är inte ännu ett förnekelsestadium som vissa verkar tro att jag ständigt går igenom. Jag antar jag har lätt för att släppa taget bara, behöver inte stanna kvar och vältra mig i skiten. Jag vill vara där jag mår bra, där jag trivs och är glad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Panikflytt! Det är grejen det, för alla som inte provat så kan vi rekomendera det. Ha det bra. Kram

2007-02-13 @ 20:25:42
Postat av: Towa

Vi älskar dig och det är huvudsaken. Kram!

2007-02-13 @ 21:21:42
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja vad ska man säga..
Vart inte så förvånad att två indervider som söker tryghet i en vänskaps relation, i slutändan brister på dåliga förhållanden och en massa krav och måsten till varan..

Ta en funderare undra inte du någongån vart du ska börja se att allt inte bara handlar om hur..DU SKA MÅ,HA DET OCH VARA...Sluta och skyl på saker Utan börja Aseptera att Det är Kanske du som människa som Börja Se livets posetiva saker änna att bara skylla på det ortetvisa,retande,missunade och negativa livet!!!!

Det kanske är dags att hitta dig själv igen...Och sen lovar jag dig att du oxså kommer att se livets goda saker oxså.. Även utan en familj som du en vacker dag inte lugnt kan luta dig över..

2007-02-13 @ 22:28:37
Postat av: Anonym

Ska Man inte kuna ta negativfeedback och även ge konstruktiv kretik till varan..

Tycker det är mycket tragisk att man ska behöva rassera en hell vänskaps relation, eller är det kanske så att det inte har varit som det har sett ut och har låttit...mm... Men snälla när du även ger negativfeedback ge även konstruktig feedback!!

2007-02-13 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0